tirsdag 18. mars 2008

Ut på tur, aldri sur=)

Hei!

Nå begynner det å hjelpe. Formen er bedre enn på lenge, og kjenner at intervallene på ski går lettere. Har i dag gått en helt fantastisk flott tur, nemlig Lygna-Sjonken. Turen går fra Lygna, til Lushaughytta, videre til Koperud, Typografhjemmet, Bruvoll, Snellingen, Råbjørn, Råsjøen og til Sjonken, Gikk med Cecilie Bjerkli, og det var fint å ha noen å gå sammen med. Det var tungt, i og med at det er et godt stykke. Fem mil. Sjøl om vi starter høyere enn vi kommer i mål, er spesielt stigninga fra Brovoll og opp til Snellingen tung!

Det var godt å komme opp, og i og med at vi hadde gått tom for drikke var det bra at Cecilie visste om en brønn like ved. Med verdens reineste grunnvann! Visste ikke at det gikk ann å bli SÅ glad for vann.

Kunne også observere at noen andre syklister var ute og trimma.
På veien til Lygna møtte vi nemlig Vegard Breen og Alf Roger Holme på offroadsykkel, som så ut som de hadde bra marsjfart i bakkene ned fra Lygna, Ryktene sier også at det var glatt ned fra Koperud, ikke så rart det kanskje. Tror ikke jeg tar den turen med det første, da jeg ikke er helt kjent for å være tøff på holka...

Ligger bra i rute med trening i påsken, og regner med bortimot tjue timer trening denne uka. Holder meg også frisk og rask, føler ikke at jeg har noe særlig råd til å bli sjuk nå! Skifte av våt trøye etter trening, tran, vitaminer, nok søvn og hvile og ikke minst riktig mat er noe av det jeg syns jeg har blitt bedre til.

Så nå er det bare å glede seg til Lammelår på påskeaften. God påske=)

Janne.

Ingen kommentarer: