lørdag 19. april 2008

Første rittet for i år!

I morra står Vårsprinten i Feiring for tur, med fellesstart tidlig på dagen og tempo litt seinere. Og mine tanker om dette? Hjelp! Jeg har vært sjuk den siste halvannen uka, og formen er mildt sagt tungpustet..

Til tross for dette hadde jeg en oppløftende økt på torsdag, der vi sykla drag på steinsgård. Ser ut som vi har finni en bra stilling på tempo-sykkelen, og det er bra! Det blir utrolig spennende å starte sesongen, og jeg kommer nok med en rapport om resultatet, katastrofe eller ei! Jeg får prøve å henge på så lenge det holder. Bedre enn mitt beste får jeg ikke gjort.

Håper dessuten på litt bedre vær enn i fjor, hvor sludd og regn preget rittet. Regner med at det blir en del flere deltagere, kun fordi det er meldt strålende sol og 14 pluss. Regner også med at kroppen får seg ett sjokk opp bakkene i Feiring. Og jeg gleder meg faktisk, til en viss grad!


Janne.

Ingen kommentarer: